BeratBerk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
) Akıl var mantık var hangi sistem size çalışmadan %100 kar versin. Hayvancılıkla kendi uğraşan bunu kazanamıyor da o mu size kazandıracaktı. Bu sistemlerde mantık hep aynıdır. Baştaki bir alttakini öper o da bir alttakini. En son altta kalan kısa yoldan köşeyi dönecek akıllı !!! öpülecek adam kalmayınca sistem boooommmm
Tosuncuk olayında da yeri gelmişken söyleyeyim onda bu kadar milleti dolandıracak kafa yok. Birinin kuklası oldu ekran önünde göründü bu sayede de ömrünce tadamayacağı göremeyeceği şeyleri gördü yaşadı şimdi de para bitti pisi pisi dönüyor. Kimse bana o giden paranın bu adamda olduğunu idda etmesin. Dolandırıcının dahi belli meziyetleri vardır. En basiti sistemi kuracak ne bilgisi vardı ne de sermayesi. Siz şimdi burada forumda biri size bana bu sistemi kur paranı sonradan vereyim kabul eder misiniz ? Kendi açmadığına göre biri bu sistemi oluşturdu dimi. Bu durumda da ortaklık olması lazımdı. O kısımda da siz hiç bu adamın ortağı olarak görünen birini gördünüz mü ? Göremezsiniz çünkü bu sistemi yapan yarın ne olacağını biliyordu. Velhasıl arka taraftan bu malı ekrana koydu kendi arkadan tüm işlemleri haletti. Meblağ büyüktü. Kendi 10 alsa bu mala da 1 verse dahi krallar gibi yaşanırdı. Tosuncuk da tam da böyle yaşadı.