• 01-07-2021, 14:03:56
    #28
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tosuncuğun açıkcası yaptığı sistem çok mantıklı yani kendisi ortaya bir şey koymadan para kazanıyor hayvanları zaten üyeleri satın alıyor ve kendisi o hayvanların yüzde bilmem kaçına sahip oluyor.
    Bunların sütünü mütünü satıp para kazanıyor yatırımları zaten üyeleri yapıyor.
    Satılan 1 lt süt örneğin 3.5 TL ise 25 kuruşunu her bir litreden kendisi kazanıyordu.
    Kaçıp gitmesi çok mantıksız geliyor bana 2 milyar çok düşük bir miktar böyle bir sistem için kaçıp gitmeseydi eminim ki şuanda elinde oynadığı paranın haddi hesabı yok ayrıyetten kalıbımı basıyorum ki halk başkan bile olmasını bile olması isterdi..
    Sizin gibiler için mantıklıymış ki adam köşeyi döndü gitti ) Akıl var mantık var hangi sistem size çalışmadan %100 kar versin. Hayvancılıkla kendi uğraşan bunu kazanamıyor da o mu size kazandıracaktı. Bu sistemlerde mantık hep aynıdır. Baştaki bir alttakini öper o da bir alttakini. En son altta kalan kısa yoldan köşeyi dönecek akıllı !!! öpülecek adam kalmayınca sistem boooommmm

    Tosuncuk olayında da yeri gelmişken söyleyeyim onda bu kadar milleti dolandıracak kafa yok. Birinin kuklası oldu ekran önünde göründü bu sayede de ömrünce tadamayacağı göremeyeceği şeyleri gördü yaşadı şimdi de para bitti pisi pisi dönüyor. Kimse bana o giden paranın bu adamda olduğunu idda etmesin. Dolandırıcının dahi belli meziyetleri vardır. En basiti sistemi kuracak ne bilgisi vardı ne de sermayesi. Siz şimdi burada forumda biri size bana bu sistemi kur paranı sonradan vereyim kabul eder misiniz ? Kendi açmadığına göre biri bu sistemi oluşturdu dimi. Bu durumda da ortaklık olması lazımdı. O kısımda da siz hiç bu adamın ortağı olarak görünen birini gördünüz mü ? Göremezsiniz çünkü bu sistemi yapan yarın ne olacağını biliyordu. Velhasıl arka taraftan bu malı ekrana koydu kendi arkadan tüm işlemleri haletti. Meblağ büyüktü. Kendi 10 alsa bu mala da 1 verse dahi krallar gibi yaşanırdı. Tosuncuk da tam da böyle yaşadı.
  • 01-07-2021, 14:07:52
    #29
    bahadirozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sence öyle bir yatırım var mı adam bitcoin çiftliği yapmış araştırın lütfen konu hakkındaki detayları ha mantıklı geliyorsa geldiğinde tiye yeni sistem kurarsa katılabilirsiniz
    Neyden bahsediyorsun @bahadirozgun; anlamadım komik olduğunu düşünmüyorum adam milleti ********* gitmiş mantıklı bir sistem olarak sayıyoruz ben buradan oynayacağım yada çok mantıklı buraya girelim hayvan alalım gibi birşey yazmadım lütfen doğru okuyun.
    Thodexden de örnek verdim madem kaçma planın var neden bitcoinin düşmesini bekliyorsun.
  • 01-07-2021, 14:13:15
    #30
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neyden bahsediyorsun @bahadirozgun; anlamadım komik olduğunu düşünmüyorum adam milleti ********* gitmiş mantıklı bir sistem olarak sayıyoruz ben buradan oynayacağım yada çok mantıklı buraya girelim hayvan alalım gibi birşey yazmadım lütfen doğru okuyun.
    Thodexden de örnek verdim madem kaçma planın var neden bitcoinin düşmesini bekliyorsun.
    sen neyden bahsediyorsun yazdığını tekrar yapıştırıyorum.

    "Tosuncuğun açıkcası yaptığı sistem çok mantıklı yani kendisi ortaya bir şey koymadan para kazanıyor hayvanları zaten üyeleri satın alıyor ve kendisi o hayvanların yüzde bilmem kaçına sahip oluyor.
    Bunların sütünü mütünü satıp para kazanıyor yatırımları zaten üyeleri yapıyor.
    Satılan 1 lt süt örneğin 3.5 TL ise 25 kuruşunu her bir litreden kendisi kazanıyordu.
    Kaçıp gitmesi çok mantıksız geliyor"

    yani sistem neresi mantık onu diyorum adam şu yazdıklarını yapmadı diyorum araştır diyorum komiklik yapmıyorum bilmeden araştırmadan konu açmanıza gülüyorum anladın mı?