Yahu hocam olay da tam olarak bu thodex de aynı şekilde aslında bir kaç milyar lira ile kaçmaya bilirdi bitcoin zaten düşük ve içerideki paranın değeri düşüyor zamanı olmayan bir girişimler.
Yani o kadar çeşitli yollar varki kaçmak dışında ama buraya yazarsam sıkıntı olabilir o yüzden yani mantıksız girişim olarak görüyorum.
kanka şaka mısın dediğin şeyler 1 gram mantık içermiyor zamanında sen çiftlik/oyun (hepsi ponzi) sitelerine girip hiç işleyişe baktın mı bilgin yok fikrin var, bu kadar yapılabilir bir şey olduğunu düşünüyorsan neden hepsi patlıyor sence bir düşündün mü