• 01-07-2021, 13:35:29
    #19
    Sabırlı trader karını alır düşüşü bekler ordan toplar

    Sabırlı ve işini bilen yükselirken long tan, düşerken de bu sefer shorttan kazanır. Önemli olan bir strateji geliştirip ona sadık kalmaktır.
  • 01-07-2021, 13:38:06
    #20
    Kârdan 3000 TL
    Beklemeye devam.
  • 01-07-2021, 14:57:40
    #21
    songuku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabırlı trader karını alır düşüşü bekler ordan toplar

    Sabırlı ve işini bilen yükselirken long tan, düşerken de bu sefer shorttan kazanır. Önemli olan bir strateji geliştirip ona sadık kalmaktır.
    market maker deÄŸilsen her türlü deÄŸiÅŸimlerde ufak bir miktar olsada zarar edersin hocam en iyi traderların binlerce sıfırlanma hikayesi var 😊
  • 01-07-2021, 15:17:29
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Burada zarar eden olmaz hepsi ultra zengin ve ultra zeki ama sor 1 tl için pazarlık eder. Soruyu sorman hata
  • 01-07-2021, 16:47:27
    #23
    Morklati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    market maker deÄŸilsen her türlü deÄŸiÅŸimlerde ufak bir miktar olsada zarar edersin hocam en iyi traderların binlerce sıfırlanma hikayesi var 😊
    Zarar tabii ki edilir ama bunu en aza indirebiliriz en fazla yoksa o düzeyde kişiler varsa aramızda elbette saygı duyarım.

    Baronlar her yerde var 😀
  • 02-07-2021, 09:13:48
    #24
    Klasik bizim türkiye trader durumu. Herkes karda.
    Bizim fenomenler de böyle. Kazanırken sürekli ben demiştim derler. Kaybetme olduğu zaman. "Abi ben zaten teknoloji için yatırım yaptım, uzun vadeli"

    2017den beri çok büyük zararlarım da var karlarım da var. Bunun hesabını bile çıkartamadım. Muhtemelen zarardayım hala )