Merhaba
Son zamanlarda kripto paralarda büyük düşüşler var.Özellikle son iki ayda baya zarar ettim.Sizlerin zararı ne kadar?
Benim : -15.000 (anapara'dan)
Kripto para'dan zararınız ne kadar?
23
●591
- 30-06-2021, 20:04:50
- 30-06-2021, 20:13:44Düşüşlerde elinizde mutlaka nakit bulundurun ben 3.5 senedir trade yapıyorum hiç bir zaman full coine girmedim bunca yıldır. Eğer baktınız piyasa yükselişe geçemiyor elinizdeki nakitle hedge yapın zararı çıkarırsınız. Gerçi bu süre zarfında hiç bir şey yapmadan beklediyseniz büyük hata