• 30-06-2021, 20:15:01
    #10
    Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşüşlerde elinizde mutlaka nakit bulundurun ben 3.5 senedir trade yapıyorum hiç bir zaman full coine girmedim bunca yıldır. Eğer baktınız piyasa yükselişe geçemiyor elinizdeki nakitle hedge yapın zararı çıkarırsınız. Gerçi bu süre zarfında hiç bir şey yapmadan beklediyseniz büyük hata
    3.5 senede ana paradan kaç x yaptınız hocam anlık olarak ?
  • 30-06-2021, 20:20:24
    #11
    Zarar 0.

    Zarardayken çıkıp nerden dönersem kâr diye düşünmeyin. Bir süre sonra geri topluyor zaten, her şey sabıra bağlı. Sabretmeseydim bende 10K'ya yakın zarardaydım ve geçen hafta 5K kâr ile çıktım. Daha da bulaşmam. YTD
  • 30-06-2021, 20:21:12
    #12
    Morklati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.5 senede ana paradan kaç x yaptınız hocam anlık olarak ?
    Sabırsız olduğum için genelde belirlediğim satış fiyatlarına gelince satiyordum direk aslında piyasa beklemeye uygun değildi geçen sene ve ondan önceki seneden bahsediyorum sık sık düzeltme oluyordu.
    En çok parayı Aralık ayından itibaren kazanmaya başladım elimde Mart ayında aldığım ada ve ethleri satmamistim net bir x belirlemek doğru değil çünkü genelde harcama yaptım ihtiyaclarim özellikle arabami 2 defa değiştirdim
    Ben sana aldığım fiyatları soyluyum sen hesapla ADA aldığımda 3 cent civarıydı en çok parayı ada dan kazandım eth almıştım 190 civarıydı bnb almıştım Ocak ayında 37 dolardan.
    Yani öncesinde aldığım coinler belirli fiyata gelince satip yeni coin alımı yapıyordum tabi hiç satmasam daha çok kazanırdim
  • 30-06-2021, 20:24:03
    #13
    Ek olarak piyasada eski olmanın bir kötü yanı var shift coinlere girmiyorsun genelde yeni girip shift coinlere yatırım yapanlar shiba doge gibi benden daha çok kazanmıştır ama inanın kaybeden kazanandan fazla bilgisiz olduğu için cumburlops atlıyor içeri şansına kazanıyor genelde öyle kişiler 2. denemesinde kazandığını geri verir
  • 30-06-2021, 20:28:02
    #14
    Zarar değil aslında, kazandigimi geri verdim😂 bekliyoruz bakalim yükselirse..
  • 30-06-2021, 20:29:53
    #15
    1250 tl ile girdim 100 tl kaldı
    1250 tl ile coin işinin bana göre olmadığını anladım
  • 01-07-2021, 00:19:31
    #16
    3-4 senelik internet işlerimden kazıya kazıya yaptığım 9.5k dollars
    helali hoş olsun ne diyelim
  • 01-07-2021, 13:08:06
    #17
    ana paradan %50'sini kaybettim yada %75
    sebebi; bir işleme all in girdim 7.19'dan 7.80'e çıkınca satıcam dedim fakat satmadım düştü bende uzun vade bekletiyorum işte kâr görene kadar satış yok
  • 01-07-2021, 13:23:19
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Hı hı herkes kazanıyor misli misli x3 ler x5 ler havada uçuşuyor.
    Bitcoin ve türevleri insanlık tarihinin gördüğü en büyük ponzidir. Tabi bunu söylerken bu ponziye dahil değilim demiyorum dahilim.