Düşüşlerde elinizde mutlaka nakit bulundurun ben 3.5 senedir trade yapıyorum hiç bir zaman full coine girmedim bunca yıldır. Eğer baktınız piyasa yükselişe geçemiyor elinizdeki nakitle hedge yapın zararı çıkarırsınız. Gerçi bu süre zarfında hiç bir şey yapmadan beklediyseniz büyük hata
3.5 senede ana paradan kaç x yaptınız hocam anlık olarak ?