market maker değilsen her türlü değişimlerde ufak bir miktar olsada zarar edersin hocam en iyi traderların binlerce sıfırlanma hikayesi var 😊
Zarar tabii ki edilir ama bunu en aza indirebiliriz en fazla yoksa o düzeyde kişiler varsa aramızda elbette saygı duyarım.
Baronlar her yerde var 😀