Klasik bizim türkiye trader durumu. Herkes karda.
Bizim fenomenler de böyle. Kazanırken sürekli ben demiştim derler. Kaybetme olduğu zaman. "Abi ben zaten teknoloji için yatırım yaptım, uzun vadeli"

2017den beri çok büyük zararlarım da var karlarım da var. Bunun hesabını bile çıkartamadım. Muhtemelen zarardayım hala )