• 22-06-2021, 23:40:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, bu aralar büyük düşüşler olduğu için kripto para konuları bayağı bir azalmaya başladı diye düşünüyorum. O yüzden böyle sohbet edebileceğimiz ve paylaşımda bulunabileceğimiz bir konu açmak istedim. Peki sizin stratejiniz nedir ?

    Ben sadece spottan alırım 1-3-5 yıl bakmam kafam rahat mı diyorsunuz,
    Spotta destekten alıp dirençten satarım mı diyorsunuz,
    Spottan alıp %50 düştükten sonra hodl abi yaa mı diyorsunuz,


    Veya ben sadece ön satış kovalarım oradan para katlarım mı diyorsunuz,

    Veya;

    100x kaldıraç girip likit olmayı sever mi diyorsunuz,
    Düşük kaldıraç girip destek direnç yaparak 1-2 gün içerisinde %100 veya daha üzeri kar alırım mı diyorsunuz,
    5-10X kaldıraç ile anlık işlemler ile sürekli %5-10 alıp ay sonuna mı bakarım diyorsunuz.

    Benim aklıma gelen çeşitler bu şekilde, sizde kendi stratejinizi detaylı bir şekilde anlatıp ilham kaynağı olabilirsiniz.

    Ben kendi stratejimi anlatacak olursam,

    İlk girdiğim zamanlar boğa sezonuydu ve normal bir şekilde spottan girdim amacım 2x alıp çekmekti ama insanoğlu doyumsuz, 2x oldu 3x oldu 5x oldu dokunmadım çekmedim sonra da ayı piyasasına girdik zaten adam akıllı bir şey kazanmadım. Ondan sonra kafayı sıyırdım, hacimle mumlarla kafayı bozmaya başladım, uzun süre kendime bir strateji ve taktik sistem bulmaya çalıştım. Ve sonunda buldum ve kaldıraç işlemine girdim, ilk başta 100-150 tl ile başlayıp deneme yanılma ile devam ettim. İlk başlarda farklı şeyler denemek için çok risk aldım ama en sonunda kendi sistemimi buldum ve yaklaşık 10-15 gündür tam bu sistemle günlük kazanç almaya devam ediyorum. Aslına baktığınız da günlük az kazanıyor gibi düşünebilirsiniz ama aylık bazda baktığınızda maaşlı çalışanlardan daha çok para kazandığım ortaya çıkıyor. O yüzden az az kazanıp günlük bir şekilde devam ediyorum. Piyasa şuan düşüş trendinde ancak ben ben kaldıraç sistemi ile kazanmaya devam ediyorum. Kaybettim tüm parayı kazandım ve kazanmaya devam ediyorum. Sistemimi eski konularım da ufaktan anlatmıştım ama çok fazla soran kişi var yakında kendi sitem üzerinden ücretli bir şekilde eğitim yayınlayacağım. İsteyen ona da bakabilir aklına yatarsa.
  • 22-06-2021, 23:53:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam benim anlamadığım "baktığınızda maaşlı çalışanlardan daha çok para kazandığım ortaya çıkıyor" diyorsunuz.
    Ama burada bu kadar kazandığınızı söyledikten sonra ücretli eğitim vereceğim diyorsunuz Çelişki yok mu sizce de? Madem çok kazanıyorsunuz, eğitim ücretine ihtiyacınız mı var?
  • 22-06-2021, 23:58:21
    #3
    nbs al sat yapıyorum şu anda en son 33 den alıp 49 dan sattım şimdi 31 ve 29 da pusudayım

    şu anda strateji tutacağını hiç sanmıyorum.
  • 22-06-2021, 23:59:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alshain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim anlamadığım "baktığınızda maaşlı çalışanlardan daha çok para kazandığım ortaya çıkıyor" diyorsunuz.
    Ama burada bu kadar kazandığınızı söyledikten sonra ücretli eğitim vereceğim diyorsunuz Çelişki yok mu sizce de? Madem çok kazanıyorsunuz, eğitim ücretine ihtiyacınız mı var?
    Hocam düşüncenizde kendinize göre haklı olabilirsiniz ancak şöyle düşünmeniz lazım ben o kadar emek verdiğim kafa çürüttüğüm bir sistemi bir planı neden bedava dağıtayım ki. Sonuçta bir emeğim var bir para harcıyorum site için sistem için. Böyle düşünmeniz de fayda var.

    İkinci olarak da o zaman insanlar tek bir gelir kaynağı ile hayatını devam ettirsin. Bir insan bir işten 10 bin TL kazanıyorsa başka iş yapmasın veya yapıyorsa bedavaya yapsın demeye geliyor sizin düşünceniz. R10 birçok kişinin birden fazla gelir kaynağı vardır mesela.
  • 23-06-2021, 00:06:56
    #5
    Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam düşüncenizde kendinize göre haklı olabilirsiniz ancak şöyle düşünmeniz lazım ben o kadar emek verdiğim kafa çürüttüğüm bir sistemi bir planı neden bedava dağıtayım ki. Sonuçta bir emeğim var bir para harcıyorum site için sistem için. Böyle düşünmeniz de fayda var.

    İkinci olarak da o zaman insanlar tek bir gelir kaynağı ile hayatını devam ettirsin. Bir insan bir işten 10 bin TL kazanıyorsa başka iş yapmasın veya yapıyorsa bedavaya yapsın demeye geliyor sizin düşünceniz. R10 birçok kişinin birden fazla gelir kaynağı vardır mesela.
    Dediğiniz gibi ben sizin yerinizde olsam kafa çürüttüysem ve sürekli gelir elde ediyorsam. Çekerim bankadan çekebildiğim kadar kredi, sonra basarım coine.
    Şu eğitim vs. işlerine anlam veremiyorum hocam. Youtube üzerinden teknik analizler tamam çok iyi çok güzel onlara lafım yok. Ama ücret kazandığınız bir sistemi kazandığınızın çok düşüğüne ücretli satmak bana çok saçma geliyor. Alacak arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim
  • 23-06-2021, 00:12:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Alshain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğiniz gibi ben sizin yerinizde olsam kafa çürüttüysem ve sürekli gelir elde ediyorsam. Çekerim bankadan çekebildiğim kadar kredi, sonra basarım coine.
    Şu eğitim vs. işlerine anlam veremiyorum hocam. Youtube üzerinden teknik analizler tamam çok iyi çok güzel onlara lafım yok. Ama ücret kazandığınız bir sistemi kazandığınızın çok düşüğüne ücretli satmak bana çok saçma geliyor. Alacak arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim
    Hocam sizin amacınız biraz farklı galiba fazla münakaşaya girmek istemiyorum sizinle cevabımı da yazayım ama.

    Zaten siz gibi düşünen kredi çekerim, arabayı evi satarım şöyle yaparım böyle yaparım gibi kafayla kripto işine girenler genelde intihar ediyor veya kafası yanıyor. Ev parasıyla kriptoya girilmez hocam kriptodan kazandığın parayla ev alırsın bu cümleyi unutma lütfen. Sadece borsadan katlayarak kazandığınız 100 bin tl ile arabayı satıp borsaya soktuğunuz 100 bin tl işlem yapmak arasında çok büyük psikolojik farklar var umarım anlarsınız bir gün

    Ve eğitim satmanın bir pasif gelir olduğunu ve ek gelir sağlayacağını da unutmayın lütfen.

    Ve sizin gibi düşünen ev parasını basıp kredi çekip coin işine girip benim eğitimimi alacak kişiler varsa lütfen almasınlar.
  • 23-06-2021, 00:16:45
    #7
    Ahi40 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin amacınız biraz farklı galiba fazla münakaşaya girmek istemiyorum sizinle cevabımı da yazayım ama.

    Zaten siz gibi düşünen kredi çekerim, arabayı evi satarım şöyle yaparım böyle yaparım gibi kafayla kripto işine girenler genelde intihar ediyor veya kafası yanıyor. Ev parasıyla kriptoya girilmez hocam kriptodan kazandığın parayla ev alırsın bu cümleyi unutma lütfen. Sadece borsadan katlayarak kazandığınız 100 bin tl ile arabayı satıp borsaya soktuğunuz 100 bin tl işlem yapmak arasında çok büyük psikolojik farklar var umarım anlarsınız bir gün

    Ve eğitim satmanın bir pasif gelir olduğunu ve ek gelir sağlayacağını da unutmayın lütfen.

    Ve sizin gibi düşünen ev parasını basıp kredi çekip coin işine girip benim eğitimimi alacak kişiler varsa lütfen almasınlar.
    Hocam hatırı sayılır miktarda param var şükür. 2017 yılından beri piyasadayım. 1'e 320x civarı para kazandım. Benim derdim münakaşa değil asla, yanlış anlamayın. Sadece anlamaya çalışıyorum da neyse hocam umarım başarılı olursunuz. Bol kazançlar dilerim.
  • 23-06-2021, 00:20:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Alshain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hatırı sayılır miktarda param var şükür. 2017 yılından beri piyasadayım. 1'e 320x civarı para kazandım. Benim derdim münakaşa değil asla, yanlış anlamayın. Sadece anlamaya çalışıyorum da neyse hocam umarım başarılı olursunuz. Bol kazançlar dilerim.
    Allah bereket versin hocam bu konuda sizin paranızda önemli değil benim param da önemli değil eğitim de önemli değil. Burada stratejileri konuşmak için konu açtım konu dışına çıkmayalım lütfen. Teşekkür ederim.
  • 23-06-2021, 08:27:41
    #9
    mina (ön satış)
    sxp 2.0x ortalama maliyet
    matic 1.45 hepsi hold ve stack