Hocam benim anlamadığım "baktığınızda maaşlı çalışanlardan daha çok para kazandığım ortaya çıkıyor" diyorsunuz.
Ama burada bu kadar kazandığınızı söyledikten sonra ücretli eğitim vereceğim diyorsunuz Çelişki yok mu sizce de? Madem çok kazanıyorsunuz, eğitim ücretine ihtiyacınız mı var?