Hocam benim anlamadığım "
baktığınızda maaşlı çalışanlardan daha çok para kazandığım ortaya çıkıyor" diyorsunuz.
Ama burada bu kadar kazandığınızı söyledikten sonra ücretli eğitim vereceğim diyorsunuz

Çelişki yok mu sizce de? Madem çok kazanıyorsunuz, eğitim ücretine ihtiyacınız mı var?
Hocam düşüncenizde kendinize göre haklı olabilirsiniz ancak şöyle düşünmeniz lazım ben o kadar emek verdiğim kafa çürüttüğüm bir sistemi bir planı neden bedava dağıtayım ki. Sonuçta bir emeğim var bir para harcıyorum site için sistem için. Böyle düşünmeniz de fayda var.
İkinci olarak da o zaman insanlar tek bir gelir kaynağı ile hayatını devam ettirsin. Bir insan bir işten 10 bin TL kazanıyorsa başka iş yapmasın veya yapıyorsa bedavaya yapsın demeye geliyor sizin düşünceniz. R10 birçok kişinin birden fazla gelir kaynağı vardır mesela.