Merhabalar, bu aralar büyük düşüşler olduğu için kripto para konuları bayağı bir azalmaya başladı diye düşünüyorum. O yüzden böyle sohbet edebileceğimiz ve paylaşımda bulunabileceğimiz bir konu açmak istedim. Peki sizin stratejiniz nedir ?
Ben sadece spottan alırım 1-3-5 yıl bakmam kafam rahat mı diyorsunuz,
Spotta destekten alıp dirençten satarım mı diyorsunuz,
Spottan alıp %50 düştükten sonra hodl abi yaa mı diyorsunuz,
Veya ben sadece ön satış kovalarım oradan para katlarım mı diyorsunuz,
Veya;
100x kaldıraç girip likit olmayı sever mi diyorsunuz,
Düşük kaldıraç girip destek direnç yaparak 1-2 gün içerisinde %100 veya daha üzeri kar alırım mı diyorsunuz,
5-10X kaldıraç ile anlık işlemler ile sürekli %5-10 alıp ay sonuna mı bakarım diyorsunuz.
Benim aklıma gelen çeşitler bu şekilde, sizde kendi stratejinizi detaylı bir şekilde anlatıp ilham kaynağı olabilirsiniz.
Ben kendi stratejimi anlatacak olursam,
İlk girdiğim zamanlar boğa sezonuydu ve normal bir şekilde spottan girdim amacım 2x alıp çekmekti ama insanoğlu doyumsuz, 2x oldu 3x oldu 5x oldu dokunmadım çekmedim sonra da ayı piyasasına girdik zaten adam akıllı bir şey kazanmadım. Ondan sonra kafayı sıyırdım, hacimle mumlarla kafayı bozmaya başladım, uzun süre kendime bir strateji ve taktik sistem bulmaya çalıştım. Ve sonunda buldum ve kaldıraç işlemine girdim, ilk başta 100-150 tl ile başlayıp deneme yanılma ile devam ettim. İlk başlarda farklı şeyler denemek için çok risk aldım ama en sonunda kendi sistemimi buldum ve yaklaşık 10-15 gündür tam bu sistemle günlük kazanç almaya devam ediyorum. Aslına baktığınız da günlük az kazanıyor gibi düşünebilirsiniz ama aylık bazda baktığınızda maaşlı çalışanlardan daha çok para kazandığım ortaya çıkıyor. O yüzden az az kazanıp günlük bir şekilde devam ediyorum. Piyasa şuan düşüş trendinde ancak ben ben kaldıraç sistemi ile kazanmaya devam ediyorum. Kaybettim tüm parayı kazandım ve kazanmaya devam ediyorum. Sistemimi eski konularım da ufaktan anlatmıştım ama çok fazla soran kişi var yakında kendi sitem üzerinden ücretli bir şekilde eğitim yayınlayacağım. İsteyen ona da bakabilir aklına yatarsa.