Allah seni bildiği gibi yapsın Elon
24
●833
- 30-05-2021, 02:38:07İlk sorum hiç ayı dönemi gördünüz mü?DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İkincisi şu an ki durum klasik kanlı pazar mevzusu
12 13 haftadır haftasonları bu şekil geçiyor.
Ayı dediğiniz vakitte 70 80 uüzdeliğinde kayıplar kar gibi gözüküyor.
Tekrar soruyorum hiç ayı dönemi gördünüz mü o dönemde yatırımınız var mıydı? - 30-05-2021, 02:39:37yoktu Hocam ancak %30 % 20 derken %50 %70 eridi değerler.DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2021, 02:41:53Fark ettim hocam çünkü o dönemi görmüş olsanız şu dönemin ayı ile yakından uzaktan alakası olmadığını bilirdiniz.DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boğa dönemi başladığı zaman olan mevcut fiyatlar şu anki fiyatların kat be kat altında. Haliyle yeni yatırımcı değilde mesela en basitinden 2018 sonlarında giren bir yatırımcı olsaydınız şu an bile çok sağlam karda olurdunuz. Lakin siz boğanın hype dönemlerinde girdiğiniz için bahsettiğim 70 80 yüzde kaybı ile sizin söylediğiniz kayıp arasında çok fark var - 30-05-2021, 02:46:02Yani ayıda girdiğimiz için şimdi bir boğa gelse herhalde 5k lık bir yatırım 500$ bile görebilir diyorsunuz hocam? Yanlış zamanda mı girdik ?DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2021, 02:50:02Hayır.DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen boğa zamanında girdin lakin boğanın yükseliş döneminde girdin. Düzeltmeler haberler vs derken biraz fazla şişen bu piyasa kendini boğanın olması gereken noktalara çekiyor.
Örnek meselesi ise şu oluyor
Sen 2018 ayı döneminde kriptolara giriş yapıp alım yapsaydın şu düşüş dediğin dönemde bile satsan yüzbinlerce lira karda olmuş olacaktın. En basitinden ayı dönemi bile olmayan 1 haziran 2020 btc eth ltc fiyatına bak bir de şimdiki fiyatına bak. Sen tam 365 gün önce her birinden birer tane alsaydın ve bugun bu düşüşte satsaydın ne kadar karda oluyorsun? İşte halen böyle kar dönemi varken ayı gelmemiştir