• 30-05-2021, 02:36:01
    #1
    Adam resmen ayıyı getirdi trilyon dolarlık borsaya. Al şimdi dogeleri bildiğin gibi yap. Bu piyasa uzun süre böyle gider bence.
  • 30-05-2021, 02:38:07
    #2
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam resmen ayıyı getirdi trilyon dolarlık borsaya. Al şimdi dogeleri bildiğin gibi yap. Bu piyasa uzun süre böyle gider bence.
    İlk sorum hiç ayı dönemi gördünüz mü?

    İkincisi şu an ki durum klasik kanlı pazar mevzusu

    12 13 haftadır haftasonları bu şekil geçiyor.

    Ayı dediğiniz vakitte 70 80 uüzdeliğinde kayıplar kar gibi gözüküyor.

    Tekrar soruyorum hiç ayı dönemi gördünüz mü o dönemde yatırımınız var mıydı?
  • 30-05-2021, 02:39:37
    #3
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk sorum hiç ayı dönemi gördünüz mü?

    İkincisi şu an ki durum klasik kanlı pazar mevzusu

    12 13 haftadır haftasonları bu şekil geçiyor.

    Ayı dediğiniz vakitte 70 80 uüzdeliğinde kayıplar kar gibi gözüküyor.

    Tekrar soruyorum hiç ayı dönemi gördünüz mü o dönemde yatırımınız var mıydı?
    yoktu Hocam ancak %30 % 20 derken %50 %70 eridi değerler.
  • 30-05-2021, 02:40:08
    #4
    Ayı dediğiniz kademeli bir şekilde süründüre süründüre aşşağı yönlü bir piyasadan ibarettir.
    tek günde/haftada %50düşen piyasaya ben ayı demem.

    + olarak haziranda tüm coinlerde yeni bir zirve bekliyorum.
  • 30-05-2021, 02:41:53
    #5
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yoktu Hocam ancak %30 % 20 derken %50 %70 eridi değerler.
    Fark ettim hocam çünkü o dönemi görmüş olsanız şu dönemin ayı ile yakından uzaktan alakası olmadığını bilirdiniz.

    Boğa dönemi başladığı zaman olan mevcut fiyatlar şu anki fiyatların kat be kat altında. Haliyle yeni yatırımcı değilde mesela en basitinden 2018 sonlarında giren bir yatırımcı olsaydınız şu an bile çok sağlam karda olurdunuz. Lakin siz boğanın hype dönemlerinde girdiğiniz için bahsettiğim 70 80 yüzde kaybı ile sizin söylediğiniz kayıp arasında çok fark var
  • 30-05-2021, 02:46:02
    #6
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fark ettim hocam çünkü o dönemi görmüş olsanız şu dönemin ayı ile yakından uzaktan alakası olmadığını bilirdiniz.

    Boğa dönemi başladığı zaman olan mevcut fiyatlar şu anki fiyatların kat be kat altında. Haliyle yeni yatırımcı değilde mesela en basitinden 2018 sonlarında giren bir yatırımcı olsaydınız şu an bile çok sağlam karda olurdunuz. Lakin siz boğanın hype dönemlerinde girdiğiniz için bahsettiğim 70 80 yüzde kaybı ile sizin söylediğiniz kayıp arasında çok fark var
    Yani ayıda girdiğimiz için şimdi bir boğa gelse herhalde 5k lık bir yatırım 500$ bile görebilir diyorsunuz hocam? Yanlış zamanda mı girdik ?
  • 30-05-2021, 02:49:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Memleketi soydun elon yetmedi mi ?
  • 30-05-2021, 02:50:02
    #8
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani ayıda girdiğimiz için şimdi bir boğa gelse herhalde 5k lık bir yatırım 500$ bile görebilir diyorsunuz hocam? Yanlış zamanda mı girdik ?
    Hayır.

    Sen boğa zamanında girdin lakin boğanın yükseliş döneminde girdin. Düzeltmeler haberler vs derken biraz fazla şişen bu piyasa kendini boğanın olması gereken noktalara çekiyor.

    Örnek meselesi ise şu oluyor

    Sen 2018 ayı döneminde kriptolara giriş yapıp alım yapsaydın şu düşüş dediğin dönemde bile satsan yüzbinlerce lira karda olmuş olacaktın. En basitinden ayı dönemi bile olmayan 1 haziran 2020 btc eth ltc fiyatına bak bir de şimdiki fiyatına bak. Sen tam 365 gün önce her birinden birer tane alsaydın ve bugun bu düşüşte satsaydın ne kadar karda oluyorsun? İşte halen böyle kar dönemi varken ayı gelmemiştir
  • 30-05-2021, 02:59:09
    #9
    Dana sezonu aciliyor biraz bekleyin kurban yaklasti. Ytd. 🤣🤣🤣