• 30-05-2021, 03:03:29
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elon falan hikaye bence. adam sadece biraz etki yaptı. Elon olumlu haber paylaştığında ufak bir yükselme oluyor ama gerisi gelmiyor. 3 senedir dışarıdan takip ettim şu piyasayı. en sonunda bir gireyim dedim kan gövdeyi götürdü :d eski haline gelmeleri biraz sürecek gibi. tam yaklaşıyor geri düşüyor. yüksekten alanların çoğu satmak zorunda kalıyor.
  • 30-05-2021, 03:03:44
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dana sezonu aciliyor biraz bekleyin kurban yaklasti. Ytd. 🤣🤣🤣
    Sheepcoin yakında tüm kurbanlık pazarlarında d
  • 30-05-2021, 03:06:20
    #12
    Ayı donemine daha cok var. Ayı da bitcoin 10 bin dolar altina inecek. Hatta hesaplarimiza göre 5-6 bin doları görecek. Ayi doneminde coinlerin her gun %30 40 hatta %80 eridigini aylarca goreceksiniz. Su an sadece buyuk duzeltme var dorduncu dalga sonrası. Agustos eylül gibi u0 bin uzerni gorecek bitcoin. Bu arada 1 coin e yatirim yapmak acemiliktir. Hele hele de manipule edilen bir coine.
  • 30-05-2021, 03:07:00
    #13
    Sosyal Medya Uzmanı ⭐
    Ne boğası bitiyor ne balinası Ne Elonu
  • 30-05-2021, 03:09:35
    #14
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayı donemine daha cok var. Ayı da bitcoin 10 bin dolar altina inecek. Hatta hesaplarimiza göre 5-6 bin doları görecek. Ayi doneminde coinlerin her gun %30 40 hatta %80 eridigini aylarca goreceksiniz. Su an sadece buyuk duzeltme var dorduncu dalga sonrası. Agustos eylül gibi u0 bin uzerni gorecek bitcoin. Bu arada 1 coin e yatirim yapmak acemiliktir. Hele hele de manipule edilen bir coine.
    O fiyatlara inmesi gereken süreçte çok sert alım baskısı ile karşılaşmaz mı yani?

    Şu an 5 6 değil 15k dolara düşse arabasını evini satıp hodl durumuna geçecek en az yüzlerce bilgisiz yatırımcı vardır. 2017 çöküşü dönemindeki piyasa bilinirliği ve yoğunluğu arasında şu an ile acayip fark var
  • 30-05-2021, 03:13:48
    #15
    elonla alakası yok bu kadar yükselmemesi gerekiyordu adam manüple etti 60 dan 30 a düşen bir şeye ayı gelmedi demek biraz komik olur 3 kere uzun ayı sezonu geçirdim dolar endeksi henüz yükselmeden 60 dan 30 a direk inmesi beni korkutuyor fedi takip edin faiz arttırdığı an coinlerde dibin dibi gelir kaymak getiri kaçtı bir gün yine yükselecek 200 binleride görcez ama ucuzladı diye atlamayın 20-16 binler güzel duruyor ama 8 binlere kadarda iğne bırakabilir dolar endeksi belirleyici olacak 90 nın altına giderse ayı sezonu biter
  • 30-05-2021, 03:20:47
    #16
    Küçük yatırımcı kaybeder, kasa kazanır. Sırrı bu. Parana göre oyna, riske girecek kadar oynama
  • 30-05-2021, 03:42:35
    #17
    Yatırımların hiçbiri yatırım tavsiyesi değildir kaldı ki herkes borsa da veya orada yaptığı yatırımdan kendileri sorumludur. Bunu başkalarına yüklemek çok saçma. Yatırımcı değilseniz hiç girişmeyin.
  • 30-05-2021, 03:59:55
    #18
    Ayı geldiğinde short açarsın. (Elona $FUCKELON coini armağan ediyorum)