elonla alakası yok bu kadar yükselmemesi gerekiyordu adam manüple etti 60 dan 30 a düşen bir şeye ayı gelmedi demek biraz komik olur 3 kere uzun ayı sezonu geçirdim dolar endeksi henüz yükselmeden 60 dan 30 a direk inmesi beni korkutuyor fedi takip edin faiz arttırdığı an coinlerde dibin dibi gelir kaymak getiri kaçtı bir gün yine yükselecek 200 binleride görcez ama ucuzladı diye atlamayın 20-16 binler güzel duruyor ama 8 binlere kadarda iğne bırakabilir dolar endeksi belirleyici olacak 90 nın altına giderse ayı sezonu biter