• 30-05-2021, 04:20:09
    #19
    Satın arkadaşlar düşükten topluyorum teşekkürler

    Ek: Ben bu dönemi fırsat olarak görüyorum.
  • 30-05-2021, 10:46:51
    #20
    Doge coin altyapısı olmayan şaka amaçlı çıkmış bir coin Bir çok analist izledim adamın dediği şu ''birisi çıksa doge coin sıralamada ilk 5'e girecek dese güler geçerim''. Yani doge coini Musk'ın pumplaması lazım. Sağ olsun Musk hayranları sayesinde piyasaya para girdi Kaybedenlerin parasını oyunu bilenler yiyor hocam olayın özeti bu şuan
  • 30-05-2021, 10:57:25
    #21
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O fiyatlara inmesi gereken süreçte çok sert alım baskısı ile karşılaşmaz mı yani?

    Şu an 5 6 değil 15k dolara düşse arabasını evini satıp hodl durumuna geçecek en az yüzlerce bilgisiz yatırımcı vardır. 2017 çöküşü dönemindeki piyasa bilinirliği ve yoğunluğu arasında şu an ile acayip fark var
    Hocam alimlar baskılayamaz çünkü halving donemi mecburi. Yogunluk konusuna gelince kucuk yatırımcı sayisi cok arttı ama balinalar da arttı. Bu arada eliot dalgaları saşmaz. Mahkeme, manipulasyon, hukumet reaksiyonları... vs etkiler kısa vadelibgecici iç dalga olusturur ancsk nihai dalgalar degismez. 2 aya kalmax 70 bin e cikacak mesels. Ama sonra 20 bini gorup ardindan hixla 110 120 bin e cikacsk. Iste sonrasi ayı
  • 30-05-2021, 12:05:58
    #22
    Adama kızıyorsunuz ama piyasa ya çok para girmesini sağladı
  • 31-05-2021, 01:37:38
    #23
    Olan bitenin ayı ile uzaktan yakından alakası yok. Ayının geldiğini düşünen kaçıp gitmekte serbest ama Haziran 3 tam kırılma noktası olacak diye düşünüyorum. Bu mesajımı unutma, tarih gelince beni alıntılarsın😀🐦
  • 31-05-2021, 01:51:29
    #24
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olan bitenin ayı ile uzaktan yakından alakası yok. Ayının geldiğini düşünen kaçıp gitmekte serbest ama Haziran 3 tam kırılma noktası olacak diye düşünüyorum. Bu mesajımı unutma, tarih gelince beni alıntılarsın😀🐦
    Nasıl bir kırılmadan söz ediyoruz hocam?
  • 31-05-2021, 01:57:27
    #25
    Fearlessleon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir kırılmadan söz ediyoruz hocam?
    Şu habere istinaden konuşuyorum;

    COVID 19 nedeniyle ertelenen kripto konferansları yeniden başlıyor. Etkinlik 3 - 5 Haziran tarihleri arasında Miami'deki Wynwood's Mana Kongre Merkezi'nde gerçekleşecek. Konferans 2020 yılında pandemi nedeniyle gerçekleştilememişti. 21.000 kişi kapasiteli etkinliğe en az 12.000 kişinin katılması bekleniyor. Eski kongre üyesi Ron Paul, Miami Belediye Başkanı Francis Suarez, Senatör Cynthia Lummis, MicroStrategy'den Michael Saylor ve Twitter'dan Jack Dorsey gibi ana konuşmacılar yer alacak. Öne çıkan diğer konuşmacılar arasında Floyd Mayweather Jr, Winklevoss ikizleri, Max Keizer ve Warren Davidson yer alıyor.