Olan bitenin ayı ile uzaktan yakından alakası yok. Ayının geldiğini düşünen kaçıp gitmekte serbest ama Haziran 3 tam kırılma noktası olacak diye düşünüyorum. Bu mesajımı unutma, tarih gelince beni alıntılarsın😀🐦
Nasıl bir kırılmadan söz ediyoruz hocam?