DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O fiyatlara inmesi gereken süreçte çok sert alım baskısı ile karşılaşmaz mı yani?

Şu an 5 6 değil 15k dolara düşse arabasını evini satıp hodl durumuna geçecek en az yüzlerce bilgisiz yatırımcı vardır. 2017 çöküşü dönemindeki piyasa bilinirliği ve yoğunluğu arasında şu an ile acayip fark var
Hocam alimlar baskılayamaz çünkü halving donemi mecburi. Yogunluk konusuna gelince kucuk yatırımcı sayisi cok arttı ama balinalar da arttı. Bu arada eliot dalgaları saşmaz. Mahkeme, manipulasyon, hukumet reaksiyonları... vs etkiler kısa vadelibgecici iç dalga olusturur ancsk nihai dalgalar degismez. 2 aya kalmax 70 bin e cikacak mesels. Ama sonra 20 bini gorup ardindan hixla 110 120 bin e cikacsk. Iste sonrasi ayı