Elon falan hikaye bence. adam sadece biraz etki yaptı. Elon olumlu haber paylaştığında ufak bir yükselme oluyor ama gerisi gelmiyor. 3 senedir dışarıdan takip ettim şu piyasayı. en sonunda bir gireyim dedim kan gövdeyi götürdü :d eski haline gelmeleri biraz sürecek gibi. tam yaklaşıyor geri düşüyor. yüksekten alanların çoğu satmak zorunda kalıyor.