Ayı dediğiniz kademeli bir şekilde süründüre süründüre aşşağı yönlü bir piyasadan ibarettir.
tek günde/haftada %50düşen piyasaya ben ayı demem.

+ olarak haziranda tüm coinlerde yeni bir zirve bekliyorum.