İlk sorum hiç ayı dönemi gördünüz mü?
İkincisi şu an ki durum klasik kanlı pazar mevzusu
12 13 haftadır haftasonları bu şekil geçiyor.
Ayı dediğiniz vakitte 70 80 uüzdeliğinde kayıplar kar gibi gözüküyor.
Tekrar soruyorum hiç ayı dönemi gördünüz mü o dönemde yatırımınız var mıydı?
yoktu Hocam ancak %30 % 20 derken %50 %70 eridi değerler.