• 18-05-2021, 14:53:32
    #1
    dün saat 20:00 civarı çizmiştim. yüksek ihtimal bu formasyon gerçekleşek gibi. yüzde 40 civarı artabilir. ama nihayetinde bir shitcoin ne olacağı hiç belli olmaz. KESİNLİKLE ALIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR SADECE NE OLABİLECEĞİNİ BELİRTTİM
  • 18-05-2021, 14:56:44
    #2
    doge bu heran herşeyi yapabilir. elon musk denilen *********** kripto para borsasını sürekli manipüle ediyor.
  • 18-05-2021, 14:57:36
    #3
    Dogecoin gibi arzı sınırsız olan ve sadece manipüle ve tweet üzerine yükseliş gösteren bir coin için grafik ve teknik analiz yapmak ne kadar doğru olabilir ki ?
    Yüzde 40 artma olasılığı yok demiyorum, atılan 1 tweete bakar ama çok kişinin canı yanıcak bu gidişle.

    Forumda teknik analiz, yatırım tavsiyesi verip sonuna ytd yazılan tarzlarda konular yasaklanmalı bence.
  • 18-05-2021, 15:00:08
    #4
    Benim arkadaşta shıb %40 artabilir demişti .) ( ytd ) bir şey %40 artacak ama bakalım hangisi.
  • 18-05-2021, 15:01:34
    #5
    ulagetlo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün saat 20:00 civarı çizmiştim. yüksek ihtimal bu formasyon gerçekleşek gibi. yüzde 40 civarı artabilir. ama nihayetinde bir shitcoin ne olacağı hiç belli olmaz. KESİNLİKLE ALIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR SADECE NE OLACAĞINI BELİRTTİM
    1- ne olacağı hiç belli olmaz
    2- yatırım tavsiyesi değildir
    3-sadece ne olacağını belirttim
  • 18-05-2021, 15:06:51
    #6
    Adamın biri milyarlarca dogeyi satar -%999999 ü görürsünüz direnç mirenç hikaye
  • 18-05-2021, 15:12:10
    #7
    Bu coinde (bana göre tüm coinlerde) grafik, teknik analiz falan işe yaramaz. Özellikle bu coinde, Elon Musk'ın bir tweetine bakar. Mesela, az önce starbase görseli attı ve sonuç; Star Coin x14 yaptı.