Dogecoin gibi arzı sınırsız olan ve sadece manipüle ve tweet üzerine yükseliş gösteren bir coin için grafik ve teknik analiz yapmak ne kadar doğru olabilir ki ?
Yüzde 40 artma olasılığı yok demiyorum, atılan 1 tweete bakar ama çok kişinin canı yanıcak bu gidişle.

Forumda teknik analiz, yatırım tavsiyesi verip sonuna ytd yazılan tarzlarda konular yasaklanmalı bence.