dün saat 20:00 civarı çizmiştim. yüksek ihtimal bu formasyon gerçekleşek gibi. yüzde 40 civarı artabilir. ama nihayetinde bir shitcoin ne olacağı hiç belli olmaz. KESİNLİKLE ALIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR SADECE NE OLABİLECEĞİNİ BELİRTTİM