Bu coinde (bana göre tüm coinlerde) grafik, teknik analiz falan işe yaramaz. Özellikle bu coinde, Elon Musk'ın bir tweetine bakar. Mesela, az önce starbase görseli attı ve sonuç; Star Coin x14 yaptı.