)
Sabredenler Kulübü [SHIBA TOKEN]
95
●4.328
- 13-05-2021, 23:25:19borsa da bu olayın adı mal sokmaktır bilmiyorsanız öğrenin. varoşmuş mahalle ağzıymış ben borsada işlem yaparken sen daha bakkaldan para üstü alamıyordunprintln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak yukarda çok güzel bir örnek var.
dünyadaki toplam nakit para
shibanın arz miktarı
shiba 1 dolar olursa gerekli para
4 işlem çarp imkansızdır bir dolar olması dünyada o kadar para yok çünkü.
işte bu tip hayaller ile insanları tatlı tatlı kandırmanın teknik adı da borsa da keriz silkelemedir.
bu terimleri da varoş mahalle ağzı insanlar değil bildiğin lambolara masseratilere binen adamlar çıkarırmışlar =)
biz zaten varoşuz o konuda sıkıntı yok - 13-05-2021, 23:44:35Üyeliği durdurulduYahu konuda senden başka 1 dolar olacak diyen başka kimse yok ki. Konunun en başında amacımın Shiba'nın geleceğini tartışmak olmadığını söyledim. Kim bilir, belki tüm paramı batıracağım ve ibretlik bir konu olacak. Tüm riskleri bildiğimi ve kabul ettiğimi belirttim. Ortalığı germenin alemi ne?beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de ilk mesajına tepki gösterecektim ama sonra boşver dedim. Sende silmişsin zaten. Hoş değildi. - 13-05-2021, 23:50:28Kendi hatam ama doge hakkında yapılan olumsuz yorumlar nedeniyle o furyanın lafından etkilenip elimdekileri satmıştım geldiği noktaya bakın. 2 sıfır atsa bizim için yeterli 1$ falan hayalim yok olamaz zaten. Azıcık para atıp unutmaktan zarar gelmez diye düşünüyorumbeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2021, 00:01:54Uzman broker gelmiş gene bizler bakkaldan para üstü alamıyorken bu arkadaş BTC alıp satıyordu arkadaşlar öyle demeyin
yahu güzel kardeşim ilk mesajını sildin hatanı anlamış olman lazımdı gelmişsin hala matematik yapıyorsun bilge ayaklarına gidiyorsun biliyorsan da senin olsun matematiğin bilgeliğin kimse 1$ olacak dememiş türetttin kendinden birşey olmadık yere konuyu geriyorsun, derdin ne senin arkadaş? @beachturk; - 14-05-2021, 00:50:110,001 olsun hadi o olmadı 0,0001 olsun
Shib şu an BINANCE borsasının en ucuz token'i, bir çok insanın 3 dolarlık coinden 10 tane alacağıma bundan bin tane alayım en azından daha çok artar düşüncesi bile bu token'i canlı tutmaya yeter. Çok kısa sürede yavru doge olarak lanse edilmeye başladı bile. Şuan işleri sadece Viladik bozdu. 1 dolar olması imkansız zaten. Kimse de 1 dolar olur dememiş ama iyi yerlere geleceğini düşünüyorum. Bir hesapta 25M diğer hesapta 20M olmakla beraber 45M de ben de var. Batsa ne olur batmasa ne olur
herkes için hayırlısı olsun.
- 14-05-2021, 01:26:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sayın Üstadım,beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle mesajlar yazarak senden eğitim alan insanlara ayıp etmiyor musun? Böylesine bilgili(!) bir eğitmenden "kripto para eğitimi" almak akıl karı değil gibi duruyor. Sizin derdiniz ne? Neden milletin shit coin alması sizi rahatsız ediyor? Konuda sizden başka atıp tutan yok niye siz hayallere daldınız ki? Genelde her şeye muhalefet olur musun?
Boş verin ağzı olan konuşuyor. İstediğiniz coini alın, istediğinizi satın ya da bekletin. Ancak böyle kendini kripto para analisti sananlara prim vermeyin, kendilerini çok yüksekte görüyorlar
- 14-05-2021, 09:00:19Burada atıp tutunca böyle başkaları evet bu adam bu işten anlıyor diye düşündürmek istiyor kendinisini ama bilmiyor ki o beyninin içi bir boşluktan ibaret sadece, birde eğitim veriyorsa bu adam vay halimize kendisine cevap verdiğimizde tek yapabileceği şey engellemekemirhan5353 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bazıları ergenlikte yıllarca kalıyor çıkamıyor işte..
