0,001 olsun hadi o olmadı 0,0001 olsun
Shib şu an BINANCE borsasının en ucuz token'i, bir çok insanın 3 dolarlık coinden 10 tane alacağıma bundan bin tane alayım en azından daha çok artar düşüncesi bile bu token'i canlı tutmaya yeter. Çok kısa sürede yavru doge olarak lanse edilmeye başladı bile.
Şuan işleri sadece Viladik bozdu. 1 dolar olması imkansız zaten. Kimse de 1 dolar olur dememiş ama iyi yerlere geleceğini düşünüyorum. Bir hesapta 25M diğer hesapta 20M olmakla beraber 45M de ben de var. Batsa ne olur batmasa ne olur

herkes için hayırlısı olsun.