beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
borsa da bu olayın adı mal sokmaktır bilmiyorsanız öğrenin. varoşmuş mahalle ağzıymış ben borsada işlem yaparken sen daha bakkaldan para üstü alamıyordun
bak yukarda çok güzel bir örnek var.
dünyadaki toplam nakit para
shibanın arz miktarı
shiba 1 dolar olursa gerekli para
4 işlem çarp imkansızdır bir dolar olması dünyada o kadar para yok çünkü.
işte bu tip hayaller ile insanları tatlı tatlı kandırmanın teknik adı da borsa da keriz silkelemedir.
bu terimleri da varoş mahalle ağzı insanlar değil bildiğin lambolara masseratilere binen adamlar çıkarırmışlar =)
biz zaten varoşuz o konuda sıkıntı yok
Kendi hatam ama doge hakkında yapılan olumsuz yorumlar nedeniyle o furyanın lafından etkilenip elimdekileri satmıştım geldiği noktaya bakın. 2 sıfır atsa bizim için yeterli 1$ falan hayalim yok olamaz zaten. Azıcık para atıp unutmaktan zarar gelmez diye düşünüyorum