beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
borsa da bu olayın adı mal sokmaktır bilmiyorsanız öğrenin. varoşmuş mahalle ağzıymış ben borsada işlem yaparken sen daha bakkaldan para üstü alamıyordun
bak yukarda çok güzel bir örnek var.
dünyadaki toplam nakit para
shibanın arz miktarı
shiba 1 dolar olursa gerekli para
4 işlem çarp imkansızdır bir dolar olması dünyada o kadar para yok çünkü.
işte bu tip hayaller ile insanları tatlı tatlı kandırmanın teknik adı da borsa da keriz silkelemedir.
bu terimleri da varoş mahalle ağzı insanlar değil bildiğin lambolara masseratilere binen adamlar çıkarırmışlar =)
biz zaten varoşuz o konuda sıkıntı yok
Yahu konuda senden başka 1 dolar olacak diyen başka kimse yok ki. Konunun en başında amacımın Shiba'nın geleceğini tartışmak olmadığını söyledim. Kim bilir, belki tüm paramı batıracağım ve ibretlik bir konu olacak. Tüm riskleri bildiğimi ve kabul ettiğimi belirttim. Ortalığı germenin alemi ne?

Ben de ilk mesajına tepki gösterecektim ama sonra boşver dedim. Sende silmişsin zaten. Hoş değildi.