println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim kime sokup çıkarmış seni neden ilgendiriyor. Ayrıca o varoş üslubunu burada kullanma. İnsanlar yatırım yapıyor sen burda sokup cikartiyosun. Adam yatırım yapmış konu açmış art niyetli art niyetli gelip burda mahalle ağzıyla konusuyosun. Giderse adamın parası gider senin parani mı kullandı sanki. Ne kadar saygisizsiniz. İşiniz gücünüz yok gelip burda insanları küçük düşürme peşindesiniz. Sizi report ettim. @Report;
Adam gözden çıkardım bu parayı diyor siz hala yok 1 dolar olmaz yok size soktular bilmem ne. Ayip
borsa da bu olayın adı mal sokmaktır bilmiyorsanız öğrenin. varoşmuş mahalle ağzıymış ben borsada işlem yaparken sen daha bakkaldan para üstü alamıyordun
bak yukarda çok güzel bir örnek var.
dünyadaki toplam nakit para
shibanın arz miktarı
shiba 1 dolar olursa gerekli para
4 işlem çarp imkansızdır bir dolar olması dünyada o kadar para yok çünkü.
işte bu tip hayaller ile insanları tatlı tatlı kandırmanın teknik adı da borsa da keriz silkelemedir.
bu terimleri da varoş mahalle ağzı insanlar değil bildiğin lambolara masseratilere binen adamlar çıkarırmışlar =)
biz zaten varoşuz o konuda sıkıntı yok