beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
borsa da bu olayın adı mal sokmaktır bilmiyorsanız öğrenin. varoşmuş mahalle ağzıymış ben borsada işlem yaparken sen daha bakkaldan para üstü alamıyordun
bak yukarda çok güzel bir örnek var.
dünyadaki toplam nakit para
shibanın arz miktarı
shiba 1 dolar olursa gerekli para
4 işlem çarp imkansızdır bir dolar olması dünyada o kadar para yok çünkü.
işte bu tip hayaller ile insanları tatlı tatlı kandırmanın teknik adı da borsa da keriz silkelemedir.
bu terimleri da varoş mahalle ağzı insanlar değil bildiğin lambolara masseratilere binen adamlar çıkarırmışlar =)
biz zaten varoşuz o konuda sıkıntı yok
Sayın Üstadım,

Böyle mesajlar yazarak senden eğitim alan insanlara ayıp etmiyor musun? Böylesine bilgili(!) bir eğitmenden "kripto para eğitimi" almak akıl karı değil gibi duruyor. Sizin derdiniz ne? Neden milletin shit coin alması sizi rahatsız ediyor? Konuda sizden başka atıp tutan yok niye siz hayallere daldınız ki? Genelde her şeye muhalefet olur musun?

Boş verin ağzı olan konuşuyor. İstediğiniz coini alın, istediğinizi satın ya da bekletin. Ancak böyle kendini kripto para analisti sananlara prim vermeyin, kendilerini çok yüksekte görüyorlar