zego adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
dogecoin 0.70$ Zorluyor
13
●279
- 05-05-2021, 13:02:46Bende buna çok takılıyorum hocam, hep yorumlarda "keşkeler, alaydık, edeydik..." ler ler... Biride çıkıp şurdan aldım şurdan sattım şu kadar kazanç demiyor. Herkes mi kaçırmış treniresidense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2021, 13:04:15hocam kusura bakmayin ama türkiyede insanlarin paraya sürekli ihtiyaci olduğu için belli bir para atip koseyi donemiyor abd yasayan bir vatandas 3 yil önce 1000$lik aldigi dogeyi paylastikuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 05-05-2021, 13:05:14bayram harçlığımız baya baya çıktı. Kârımızı çekip anaparayı tekrar değerlendirmek lazım şimdi
- 05-05-2021, 13:08:00Haklısınız hocam, maalesef şartlar öyle... Bu yatırım konularında ilk defa bir konuya yazıyorum, her hangi bir tavsiyede filan bulunmayacağım. Ama konularda insanları hep keşkelerden bahsederken görüyorum. Acaba kimse kar etmiyor mu diye düşünüyorum. Yoksa kar edenler sessiz mi kalıyor? Çünkü hep kaybedenler, kaçıranalr konuşuyor gibi gözüküyor. Hata yapan insanlar tekrardan birbirine tavsiyelerde bulunuyor... Zengin olan demeyelimde, +'yı görmüş, kar etmiş insanlar konuşsa yorumlasa görüş bildirse, daha sağlıklı bir konuşma olur. Yatırım düşünen arkadaşlar daha iyi bilinçlenir.oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
