• 05-05-2021, 12:36:47
    #10
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 dolara yaklaştığında herkes geçeceğini düşünürken bir anda patlayacak gibime geliyor.
    Aynı düşünce bende de var. Bir dahaki stop 82 cent civarında olacak diye düşünüyorum. O arada satıp çıkacağım 😅
  • 05-05-2021, 13:02:46
    #11
    residense adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutunca 'ben demiştim '
    Tutmayınca 'ytd'

    Valla ne güzel....
    Bende buna çok takılıyorum hocam, hep yorumlarda "keşkeler, alaydık, edeydik..." ler ler... Biride çıkıp şurdan aldım şurdan sattım şu kadar kazanç demiyor. Herkes mi kaçırmış treni
  • 05-05-2021, 13:04:15
    #12
    kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende buna çok takılıyorum hocam, hep yorumlarda "keşkeler, alaydık, edeydik..." ler ler... Biride çıkıp şurdan aldım şurdan sattım şu kadar kazanç demiyor. Herkes mi kaçırmış treni
    hocam kusura bakmayin ama türkiyede insanlarin paraya sürekli ihtiyaci olduğu için belli bir para atip koseyi donemiyor abd yasayan bir vatandas 3 yil önce 1000$lik aldigi dogeyi paylasti
  • 05-05-2021, 13:05:14
    #13
    bayram harçlığımız baya baya çıktı. Kârımızı çekip anaparayı tekrar değerlendirmek lazım şimdi
  • 05-05-2021, 13:08:00
    #14
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kusura bakmayin ama türkiyede insanlarin paraya sürekli ihtiyaci olduğu için belli bir para atip koseyi donemiyor abd yasayan bir vatandas 3 yil önce 1000$lik aldigi dogeyi paylasti

    Haklısınız hocam, maalesef şartlar öyle... Bu yatırım konularında ilk defa bir konuya yazıyorum, her hangi bir tavsiyede filan bulunmayacağım. Ama konularda insanları hep keşkelerden bahsederken görüyorum. Acaba kimse kar etmiyor mu diye düşünüyorum. Yoksa kar edenler sessiz mi kalıyor? Çünkü hep kaybedenler, kaçıranalr konuşuyor gibi gözüküyor. Hata yapan insanlar tekrardan birbirine tavsiyelerde bulunuyor... Zengin olan demeyelimde, +'yı görmüş, kar etmiş insanlar konuşsa yorumlasa görüş bildirse, daha sağlıklı bir konuşma olur. Yatırım düşünen arkadaşlar daha iyi bilinçlenir.