oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kusura bakmayin ama türkiyede insanlarin paraya sürekli ihtiyaci olduğu için belli bir para atip koseyi donemiyor abd yasayan bir vatandas 3 yil önce 1000$lik aldigi dogeyi paylasti

Haklısınız hocam, maalesef şartlar öyle... Bu yatırım konularında ilk defa bir konuya yazıyorum, her hangi bir tavsiyede filan bulunmayacağım. Ama konularda insanları hep keşkelerden bahsederken görüyorum. Acaba kimse kar etmiyor mu diye düşünüyorum. Yoksa kar edenler sessiz mi kalıyor? Çünkü hep kaybedenler, kaçıranalr konuşuyor gibi gözüküyor. Hata yapan insanlar tekrardan birbirine tavsiyelerde bulunuyor... Zengin olan demeyelimde, +'yı görmüş, kar etmiş insanlar konuşsa yorumlasa görüş bildirse, daha sağlıklı bir konuşma olur. Yatırım düşünen arkadaşlar daha iyi bilinçlenir.