• 05-05-2021, 10:16:36
    #1
  • 05-05-2021, 10:17:34
    #2
    olur öyle şeyler kardeşim fomo ya gelmeyin.
  • 05-05-2021, 10:20:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Buradan çok bilmiş arkadaşlara uyduk 0.05 civarındayken almadık. Bi dahakine kafaya bir şey taktım mı prof. Karşı çıksa yapacağım.
  • 05-05-2021, 10:22:46
    #4
    herkes 8 mayısı bekliyor umarım çakılmaz millet
  • 05-05-2021, 10:25:43
    #5
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 kuruşken toplayanlar temsili
  • 05-05-2021, 10:36:38
    #6
    Umarım bu saçmalık kısa sürede biter piyasanın içine ediyorlar manipülasyonla.
  • 05-05-2021, 10:39:56
    #7
    1 dolara yaklaştığında herkes geçeceğini düşünürken bir anda patlayacak gibime geliyor.
  • 05-05-2021, 10:45:07
    #8
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buradan çok bilmiş arkadaşlara uyduk 0.05 civarındayken almadık. Bi dahakine kafaya bir şey taktım mı prof. Karşı çıksa yapacağım.
    şu enese laf atanlara kafa atayım adam 20 kuruşken alın alın diye bağırırken tüm forum karşı çıktı dışladılar konularda, şimdi ağlıyor herkes
  • 05-05-2021, 10:55:30
    #9
    Tutunca 'ben demiştim '
    Tutmayınca 'ytd'

    Valla ne güzel....