kuntermedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende buna çok takılıyorum hocam, hep yorumlarda "keşkeler, alaydık, edeydik..." ler ler... Biride çıkıp şurdan aldım şurdan sattım şu kadar kazanç demiyor. Herkes mi kaçırmış treni
hocam kusura bakmayin ama türkiyede insanlarin paraya sürekli ihtiyaci olduğu için belli bir para atip koseyi donemiyor abd yasayan bir vatandas 3 yil önce 1000$lik aldigi dogeyi paylasti