zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 dolara yaklaştığında herkes geçeceğini düşünürken bir anda patlayacak gibime geliyor.
Aynı düşünce bende de var. Bir dahaki stop 82 cent civarında olacak diye düşünüyorum. O arada satıp çıkacağım 😅