• 08-05-2021, 23:41:24
    #10
    bu coin bugün dogeyi 100e katladı
    doge yüzde 4 yükselirken bu yüzde 500 yükseldi
  • 09-05-2021, 01:04:28
    #11
    almayı düşünen varsa eğer gate.o dan alabilirsiniz burad link
  • 09-05-2021, 04:49:50
    #12
    hbarris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de Akita çıkmış. Sanırsam Shiba'nın sevgilisi.
    Akita hakkında bilgisi olan var mı ?
    Shiba güzel değerlendi bugün. Elon Bey sağ olsun
    SHiba ile akitanın alakası yok hocam . Sanırım bizimkiler alırken onuda alalımda ne olur ne olmaz diyorlar sanırım
  • 09-05-2021, 16:34:40
    #13
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hotbit te beklemedeyiz. shibayı bi 20 bin tl likte sabah huobi ye girdiğinde aldıydım 2 sıfır gitti yani durum her türlü güzel 2 sıfır atana kadar yolu var
    şuan girilir mi shiba sizce hocam.
  • 09-05-2021, 16:36:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan girilir mi shiba sizce hocam.
    ben bilemem hocam şikayet konumdaki arkadaş yüzünden coin paylaşmayı bıraktım. Kendisine iyi geçirmişler bizede ocak batırack can yakacak dedi sanki birinden para almışım yada ihtiyacım varmış gibi o yüzden tam kararı kendiniz verin neticede manipüleye açık bi coin
  • 09-05-2021, 16:39:19
    #15
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bilemem hocam şikayet konumdaki arkadaş yüzünden coin paylaşmayı bıraktım. Kendisine iyi geçirmişler bizede ocak batırack can yakacak dedi sanki birinden para almışım yada ihtiyacım varmış gibi o yüzden tam kararı kendiniz verin neticede manipüleye açık bi coin
    bu coin olaylarında millet biraz b***u çıkarıyor hocam o yüzden normal yaşananlar, tabikide kararı kendi verir insan hocam böyle insanlar yüzünden başkalarının da fikrini alamaz olduk, coin ile ilgili her yazılana saçma bir şekilde YTD yazanlar yüzünden bu hale geldik hep.
  • 09-05-2021, 16:42:35
    #16
    Üyeliği durduruldu
    ByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu coin olaylarında millet biraz b***u çıkarıyor hocam o yüzden normal yaşananlar, tabikide kararı kendi verir insan hocam böyle insanlar yüzünden başkalarının da fikrini alamaz olduk, coin ile ilgili her yazılana saçma bir şekilde YTD yazanlar yüzünden bu hale geldik hep.
    hocam geçmiş konularıma bakarsan verdiğim coinlerin hepsi %50 yaptı ve %300 yapanda var. Kimseden 5 kuruş istemedim özel gurubum yada telegram sayfamda yok yani 50-100 bin kişiye coin aldırıp pumplatayım

    ama arkadaş 38 tl sini alamadığı için binanceden ve yanlış tavsiyelere uyduğu için acısını benden cıkartmaya çalıştı kendisi zaten ******** naylon fatura kesiyor.

    Bana soracak olursan bende 9 sıfır varken 3 dolar galiba aldığım 25 milyon shiba vardı. Dün pumptan önce 4000 tl daha ekleme yaptım bugun yine düşüşte 10k daha ekleme yaptım .... Uzun dönem tutmayı düşünüyorum yakım haberi gelir vs. olur twit gelir ne olacağı belli olamz diye o parayı unuttum açıkcası.

    Bence girecek olursanz karar verirde kesinlikle arkasından üzülmeyeceğiniz bir para olsun shit coinlerde. ytd
  • 09-05-2021, 16:42:53
    #17
    20 dolar attıydım 200 dolar olarak çektim hızlıdan ama hala düşmedi çekmeseydim daha çıkarmış
  • 09-05-2021, 16:58:33
    #18
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam geçmiş konularıma bakarsan verdiğim coinlerin hepsi %50 yaptı ve %300 yapanda var. Kimseden 5 kuruş istemedim özel gurubum yada telegram sayfamda yok yani 50-100 bin kişiye coin aldırıp pumplatayım

    ama arkadaş 38 tl sini alamadığı için binanceden ve yanlış tavsiyelere uyduğu için acısını benden cıkartmaya çalıştı kendisi zaten ******** naylon fatura kesiyor.

    Bana soracak olursan bende 9 sıfır varken 3 dolar galiba aldığım 25 milyon shiba vardı. Dün pumptan önce 4000 tl daha ekleme yaptım bugun yine düşüşte 10k daha ekleme yaptım .... Uzun dönem tutmayı düşünüyorum yakım haberi gelir vs. olur twit gelir ne olacağı belli olamz diye o parayı unuttum açıkcası.

    Bence girecek olursanz karar verirde kesinlikle arkasından üzülmeyeceğiniz bir para olsun shit coinlerde. ytd
    13500'den 700$ ile girdim hocam hayırlısı olsun bakalım 1 hafta takip edeceğim düşsede üzecek para değil birazda burada heyecanlanalım bakalım

    edit şimdiden 100$ eklemiş bakalım finalde ne olacak.