• 25-04-2021, 01:27:09
    #1
    Shıba coin için ne düşünüyorsunuz arkadaşlar. Bir doge olabilir mi ? Elon destekleyecek falan diyorlar gruplardan ama . Ne kadar doğru bilemiyorum

    Bahsettiğim coin: SHIBA INU price today, SHIB live marketcap, chart, and info | CoinMarketCap
  • 25-04-2021, 01:37:37
    #2
    Bence patlak boş coin
  • 25-04-2021, 01:38:16
    #3
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence patlak boş coin
    hayırdır aga noldu DDDD
  • 25-04-2021, 01:41:39
    #4
    bakis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırdır aga noldu DDDD
    Başka ekonomistler yazmadan ben yazim dedim 😀
  • 25-04-2021, 11:20:40
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bende shiba ve akita çok var eğer doge gibi olursa bende elon musk a komşu olurum bi twit attı ama çok hareketlendiremedi.
  • 08-05-2021, 20:03:23
    #6
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende shiba ve akita çok var eğer doge gibi olursa bende elon musk a komşu olurum bi twit attı ama çok hareketlendiremedi.
    son durum nedir hocam 😂
  • 08-05-2021, 20:12:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    HoffnungTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son durum nedir hocam 😂
    hocam hotbit te beklemedeyiz. shibayı bi 20 bin tl likte sabah huobi ye girdiğinde aldıydım 2 sıfır gitti yani durum her türlü güzel 2 sıfır atana kadar yolu var
  • 08-05-2021, 20:14:55
    #8
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hotbit te beklemedeyiz. shibayı bi 20 bin tl likte sabah huobi ye girdiğinde aldıydım 2 sıfır gitti yani durum her türlü güzel 2 sıfır atana kadar yolu var
    Ben hotbitten gate zamanında çekmiştim hocam ama hotbit açılır (: Bu konuyu nisanda açmışım şuan SHIBA tavan yaptı (:
  • 08-05-2021, 21:39:40
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir de Akita çıkmış. Sanırsam Shiba'nın sevgilisi.
    Akita hakkında bilgisi olan var mı ?
    Shiba güzel değerlendi bugün. Elon Bey sağ olsun