hbarris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir de Akita çıkmış. Sanırsam Shiba'nın sevgilisi.
Akita hakkında bilgisi olan var mı ?
Shiba güzel değerlendi bugün. Elon Bey sağ olsun
SHiba ile akitanın alakası yok hocam . Sanırım bizimkiler alırken onuda alalımda ne olur ne olmaz diyorlar sanırım