F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben bilemem hocam şikayet konumdaki arkadaş yüzünden coin paylaşmayı bıraktım. Kendisine iyi geçirmişler bizede ocak batırack can yakacak dedi sanki birinden para almışım yada ihtiyacım varmış gibi o yüzden tam kararı kendiniz verin neticede manipüleye açık bi coin
bu coin olaylarında millet biraz b***u çıkarıyor hocam o yüzden normal yaşananlar, tabikide kararı kendi verir insan hocam böyle insanlar yüzünden başkalarının da fikrini alamaz olduk, coin ile ilgili her yazılana saçma bir şekilde YTD yazanlar yüzünden bu hale geldik hep.