F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam hotbit te beklemedeyiz. shibayı bi 20 bin tl likte sabah huobi ye girdiğinde aldıydım 2 sıfır gitti yani durum her türlü güzel 2 sıfır atana kadar yolu var
şuan girilir mi shiba sizce hocam.