• 28-03-2021, 22:35:05
    #1
    Herkese iyi akşamlar. Aktif olarak kaldıraçlı işlemler ile pozisyon giren ve başarı oranı yüksek olan varsa konuya yorum bırakabilir mi birkaç küçükk konu hakkında danışmak ve tecrübesinden faydalanmak istiyorum.
  • 28-03-2021, 22:35:59
    #2
    Buyrun hocam her türlü soruyu sorabilirsiniz.
  • 28-03-2021, 22:37:24
    #3
    WooxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun hocam her türlü soruyu sorabilirsiniz.
    cevabınız için teşekkür ederim eğer mahsuru yoksa mesaj ile whatsapp numaranızı bırakabilir misiniz
  • 28-03-2021, 22:38:02
    #4
    2011 den beri crypto ile ilgileniyorum, Poloniex Margin, bitmex ve bitseven leverage trade de 2017 sonuna dek kaybettiğim bitcoin miktarı 300.
    o gün bugündür tövbeliyim, söyleyeceklerim bu kadar.
  • 28-03-2021, 22:39:47
    #5
    kaldıraclı sistemlerde hızlı alım satım yapmanızı saglayan eklentim var. hizli iniş çıkışlarda işlem girmekle uğraşmazsınız hemen satar veya alır zararı minumize eder. fiyat 2.5 k isteyen pm ile ulaşabilir
  • 28-03-2021, 22:40:12
    #6
    Psi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 den beri crypto ile ilgileniyorum, Poloniex Margin, bitmex ve bitseven leverage trade de 2017 sonuna dek kaybettiğim bitcoin miktarı 300.
    o gün bugündür tövbeliyim, söyleyeceklerim bu kadar.
    evet riskin ben de farkındayım ve direk atlamak da istemiyorum onun için bir süredir teknik analiz öğrenmeye çalışıyorum ve tam olarak işe yaradığı konusunda da bilgim yok, birkaç ay deneme yaparak girişmek istiyorum denemiş olalım en azından içimizde kalmadan bizi üzmeyecek rakamlarla denemiş olalım
  • 28-03-2021, 23:10:21
    #7
    Teknik analiz ben yükseleceğim diye bağırmadığı sürece bir de güvenilir yerden haber gelmedikçe kullanmayın bence. Elon Musk ile mesela baya baya kazandım tweet attığı an işlem açtım her seferinde. Bazen RSI çok dip seviyelerde oluyor yani dibin dibindeyken e bi zahmet yükselecek diye giriyorum. Bu tarz garanti olaylarda bile en fazla 10x giriyorum bazı manyaklar hiç çekinmeden 70-80x kaldıraç açıyor.
  • 28-03-2021, 23:15:50
    #8
    Merhaba, kendi bilgi ve tecrübem ile hazırlamış olduğum şu makaleyi inceleyebilir ve genel olarak fikir sahibi olabilirsiniz.
    https://ekonomi101.net/marjin-ticareti-nedir/
    Yine takıldığınız bir nokta olması durumunda yardımcı olabilirim.
  • 28-03-2021, 23:26:09
    #9
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik analiz ben yükseleceğim diye bağırmadığı sürece bir de güvenilir yerden haber gelmedikçe kullanmayın bence. Elon Musk ile mesela baya baya kazandım tweet attığı an işlem açtım her seferinde. Bazen RSI çok dip seviyelerde oluyor yani dibin dibindeyken e bi zahmet yükselecek diye giriyorum. Bu tarz garanti olaylarda bile en fazla 10x giriyorum bazı manyaklar hiç çekinmeden 70-80x kaldıraç açıyor.
    şu kısa süre içerisinde uzmanlardan duyduğum ve para varmış gibi yaptığım denemelere göre 10x fazlası = İNTİHAR oluyor