Kaldıraçlı işlemler hk
21
●480
- 28-03-2021, 22:35:05Herkese iyi akşamlar. Aktif olarak kaldıraçlı işlemler ile pozisyon giren ve başarı oranı yüksek olan varsa konuya yorum bırakabilir mi birkaç küçükk konu hakkında danışmak ve tecrübesinden faydalanmak istiyorum.
- 28-03-2021, 22:37:24cevabınız için teşekkür ederim eğer mahsuru yoksa mesaj ile whatsapp numaranızı bırakabilir misinizWooxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2021, 22:40:12evet riskin ben de farkındayım ve direk atlamak da istemiyorum onun için bir süredir teknik analiz öğrenmeye çalışıyorum ve tam olarak işe yaradığı konusunda da bilgim yok, birkaç ay deneme yaparak girişmek istiyorum denemiş olalım en azından içimizde kalmadan bizi üzmeyecek rakamlarla denemiş olalımPsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2021, 23:10:21Teknik analiz ben yükseleceğim diye bağırmadığı sürece bir de güvenilir yerden haber gelmedikçe kullanmayın bence. Elon Musk ile mesela baya baya kazandım tweet attığı an işlem açtım her seferinde. Bazen RSI çok dip seviyelerde oluyor yani dibin dibindeyken e bi zahmet yükselecek diye giriyorum. Bu tarz garanti olaylarda bile en fazla 10x giriyorum bazı manyaklar hiç çekinmeden 70-80x kaldıraç açıyor.
- 28-03-2021, 23:15:50Merhaba, kendi bilgi ve tecrübem ile hazırlamış olduğum şu makaleyi inceleyebilir ve genel olarak fikir sahibi olabilirsiniz.
https://ekonomi101.net/marjin-ticareti-nedir/
Yine takıldığınız bir nokta olması durumunda yardımcı olabilirim. - 28-03-2021, 23:26:09şu kısa süre içerisinde uzmanlardan duyduğum ve para varmış gibi yaptığım denemelere göre 10x fazlası = İNTİHAR oluyorParamedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle