Herkese iyi akşamlar. Aktif olarak kaldıraçlı işlemler ile pozisyon giren ve başarı oranı yüksek olan varsa konuya yorum bırakabilir mi birkaç küçükk konu hakkında danışmak ve tecrübesinden faydalanmak istiyorum.