Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknik analiz ben yükseleceğim diye bağırmadığı sürece bir de güvenilir yerden haber gelmedikçe kullanmayın bence. Elon Musk ile mesela baya baya kazandım tweet attığı an işlem açtım her seferinde. Bazen RSI çok dip seviyelerde oluyor yani dibin dibindeyken e bi zahmet yükselecek diye giriyorum. Bu tarz garanti olaylarda bile en fazla 10x giriyorum bazı manyaklar hiç çekinmeden 70-80x kaldıraç açıyor.
şu kısa süre içerisinde uzmanlardan duyduğum ve para varmış gibi yaptığım denemelere göre 10x fazlası = İNTİHAR oluyor