• 28-03-2021, 23:49:51
    #10
    doganuludogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu kısa süre içerisinde uzmanlardan duyduğum ve para varmış gibi yaptığım denemelere göre 10x fazlası = İNTİHAR oluyor
    Benim düşüncem kriptoda 10x bile fazla. %10 aşağıya anlık iğne atabiliyorlar. Likiditasyonu max %15-20 seviyelerinde tutmaya dikkat ediyorum ben.
  • 28-03-2021, 23:55:27
    #11
    Kaldıraçlı işlemleri denemek istedim açıkçası birşey anlamadım ciddi risk resmen kumar gibi , onun yerine sık al sat yaparak damla damla biriksin mantığında ilerliyorum.
  • 29-03-2021, 00:11:36
    #12
    WooxMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun hocam her türlü soruyu sorabilirsiniz.
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik analiz ben yükseleceğim diye bağırmadığı sürece bir de güvenilir yerden haber gelmedikçe kullanmayın bence. Elon Musk ile mesela baya baya kazandım tweet attığı an işlem açtım her seferinde. Bazen RSI çok dip seviyelerde oluyor yani dibin dibindeyken e bi zahmet yükselecek diye giriyorum. Bu tarz garanti olaylarda bile en fazla 10x giriyorum bazı manyaklar hiç çekinmeden 70-80x kaldıraç açıyor.
    üstadlar merak ettiğim soru şu bir coin pump yediği esnada pump bitmesine az kala short işlem girip düşüşten kâr etmek mümkün müdür? isolated marjin düşünüyorum bende girmeyi ama işte insan ister istemez korkuyor
  • 29-03-2021, 00:20:51
    #13
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstadlar merak ettiğim soru şu bir coin pump yediği esnada pump bitmesine az kala short işlem girip düşüşten kâr etmek mümkün müdür? isolated marjin düşünüyorum bende girmeyi ama işte insan ister istemez korkuyor
    Bunu daha önce de biri sormuştu sanırım sizdiniz yine. Dediğin şekilde kar elde etmek teoride mümkün olsa da pratikte yoktur. Pump'ın ne zaman biteceğini bilemezsin. Sen bitti sanrısın ama sadece düzeltme yapıyordur belki. Airdrop, yeni borsa listelemeleri gibi haberlerde pump bikaç gün sürebiliyor. Pump gruplarının yaptığı pumplarda ise zaten kendileri alıp sattıkları için ya alıcı bulamazsın ya satıcı. Zaten onlar en fazla 1-2 dakikalık olur. Ayrıca pumpın hangi seviyeye kadar olacağını da bilmek çok zor. Grafik falan bir yere kadar. Kaldıraçlı girdiğinde anlık bi fitil atar yukarı anında likit olursun. Bence vazgeç bu sevdadan. ytd.
  • 29-03-2021, 01:05:16
    #14
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstadlar merak ettiğim soru şu bir coin pump yediği esnada pump bitmesine az kala short işlem girip düşüşten kâr etmek mümkün müdür? isolated marjin düşünüyorum bende girmeyi ama işte insan ister istemez korkuyor
    Şu kısa sürede pumplanmış bir coine girilmeyecegini anladim hocam ne zaman düşeceği belli olmuyor anladığım kadarıyla çünkü o esnada grafik indikatör falan yalan oluyor yani o esnada girişmek kumar gibi birşey
  • 29-03-2021, 14:51:09
    #15
    risksiz -> kaldıraçsız oynamak
    az riskli -> 2x-4x arası
    riskli ama denemeye değer -> 5x-7x arası
    riskli ama güveniyorum -> 8x-10x arası
    risk almak istiyorum ama incinmek istemiyorum -> 11x - 20x arası
    risk ve adrenalin istiyorum -> 21x - 50x arası
    müneccimlik var bende -> 51x üstü
  • 29-03-2021, 15:39:44
    #16
    lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    risksiz -> kaldıraçsız oynamak
    az riskli -> 2x-4x arası
    riskli ama denemeye değer -> 5x-7x arası
    riskli ama güveniyorum -> 8x-10x arası
    risk almak istiyorum ama incinmek istemiyorum -> 11x - 20x arası
    risk ve adrenalin istiyorum -> 21x - 50x arası
    müneccimlik var bende -> 51x üstü
    Daha iyi açıklanamazdı heralde
    çok param var benim bana dokunmaz -> 125x
  • 29-03-2021, 22:36:00
    #17
    Yıllardır trade yaparım, hiç bulaşılmasını tavsiye etmem kaldıraçlı sistemlerde. İntihardan farksız. Bence bulaşmayın. Kaldıraç kullanmak yerine usdt/usdc gibi işlem çiftlerinde günlük 15-20 sefer döndürün parayı. Günlük %1 alırsınız. Eğer sabırlıysanız 1000 lira para ile 720 gün sonunda 1.5 milyon liranız olur (matematik yalan söylemez)
  • 29-03-2021, 23:22:16
    #18
    15-20 sefer döndürerek %1 kar için mi bu tantana dostum ?

    tolgahanklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır trade yaparım, hiç bulaşılmasını tavsiye etmem kaldıraçlı sistemlerde. İntihardan farksız. Bence bulaşmayın. Kaldıraç kullanmak yerine usdt/usdc gibi işlem çiftlerinde günlük 15-20 sefer döndürün parayı. Günlük %1 alırsınız. Eğer sabırlıysanız 1000 lira para ile 720 gün sonunda 1.5 milyon liranız olur (matematik yalan söylemez)