üstadlar merak ettiğim soru şu bir coin pump yediği esnada pump bitmesine az kala short işlem girip düşüşten kâr etmek mümkün müdür? isolated marjin düşünüyorum bende girmeyi ama işte insan ister istemez korkuyor
Şu kısa sürede pumplanmış bir coine girilmeyecegini anladim hocam ne zaman düşeceği belli olmuyor anladığım kadarıyla çünkü o esnada grafik indikatör falan yalan oluyor yani o esnada girişmek kumar gibi birşey