SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstadlar merak ettiğim soru şu bir coin pump yediği esnada pump bitmesine az kala short işlem girip düşüşten kâr etmek mümkün müdür? isolated marjin düşünüyorum bende girmeyi ama işte insan ister istemez korkuyor
Bunu daha önce de biri sormuştu sanırım sizdiniz yine. Dediğin şekilde kar elde etmek teoride mümkün olsa da pratikte yoktur. Pump'ın ne zaman biteceğini bilemezsin. Sen bitti sanrısın ama sadece düzeltme yapıyordur belki. Airdrop, yeni borsa listelemeleri gibi haberlerde pump bikaç gün sürebiliyor. Pump gruplarının yaptığı pumplarda ise zaten kendileri alıp sattıkları için ya alıcı bulamazsın ya satıcı. Zaten onlar en fazla 1-2 dakikalık olur. Ayrıca pumpın hangi seviyeye kadar olacağını da bilmek çok zor. Grafik falan bir yere kadar. Kaldıraçlı girdiğinde anlık bi fitil atar yukarı anında likit olursun. Bence vazgeç bu sevdadan. ytd.