Buyrun hocam her türlü soruyu sorabilirsiniz.
Teknik analiz ben yükseleceğim diye bağırmadığı sürece bir de güvenilir yerden haber gelmedikçe kullanmayın bence. Elon Musk ile mesela baya baya kazandım tweet attığı an işlem açtım her seferinde. Bazen RSI çok dip seviyelerde oluyor yani dibin dibindeyken e bi zahmet yükselecek diye giriyorum. Bu tarz garanti olaylarda bile en fazla 10x giriyorum bazı manyaklar hiç çekinmeden 70-80x kaldıraç açıyor.
üstadlar merak ettiğim soru şu bir coin pump yediği esnada pump bitmesine az kala short işlem girip düşüşten kâr etmek mümkün müdür? isolated marjin düşünüyorum bende girmeyi ama işte insan ister istemez korkuyor