2011 den beri crypto ile ilgileniyorum, Poloniex Margin, bitmex ve bitseven leverage trade de 2017 sonuna dek kaybettiğim bitcoin miktarı 300.
o gün bugündür tövbeliyim, söyleyeceklerim bu kadar.
evet riskin ben de farkındayım ve direk atlamak da istemiyorum onun için bir süredir teknik analiz öğrenmeye çalışıyorum ve tam olarak işe yaradığı konusunda da bilgim yok, birkaç ay deneme yaparak girişmek istiyorum denemiş olalım en azından içimizde kalmadan bizi üzmeyecek rakamlarla denemiş olalım