• 22-02-2021, 11:42:39
    #10
    SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alabileceğiniz sistem düşük olacağı için kredi ile bu işe girmek mantıksız olabilir hocam.
    Ekran kartı fiyatları düşerse bu bütçe ile girilebilir. Diğer türlü önermiyorum.
    RX580 düşünüyorum. Bir de yurt dışından da bakıyorum ekran kartları için. Yani en son çare olarak krediyi düşüneceğim. O da uzun vadede olabilir. Yani kripto piyasası düşer de çıkar da o yüzden zorlanmak istemiyorum.
  • 22-02-2021, 11:46:39
    #11
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RX580 düşünüyorum. Bir de yurt dışından da bakıyorum ekran kartları için. Yani en son çare olarak krediyi düşüneceğim. O da uzun vadede olabilir. Yani kripto piyasası düşer de çıkar da o yüzden zorlanmak istemiyorum.
    rx580ler iyidir fakat sürekli arıza verdiğini okumuştum. Fiyat performans olarak tabiki iyi fakat mining yapan bir arkadaş işe girişecekseniz 8gblik ekran kartlarına yönelin diyordu. Sebebini de piyasaya çıkan gtx 3080 3090 ekran kartlarından bize bir şey kalmıyor gibi açıklamıştı.
  • 22-02-2021, 11:49:09
    #12
    SpeedTroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rx580ler iyidir fakat sürekli arıza verdiğini okumuştum. Fiyat performans olarak tabiki iyi fakat mining yapan bir arkadaş işe girişecekseniz 8gblik ekran kartlarına yönelin diyordu. Sebebini de piyasaya çıkan gtx 3080 3090 ekran kartlarından bize bir şey kalmıyor gibi açıklamıştı.
    Hocam zaten 8Gb olacak en az. Aslında birileri ile değil de babam ben ve kardeşim ile yapacağız. Yani ortak vs durumları olmayacak.
    Ben de şu an da hali hazırda sistemimde Vega 56 var. Bu ve bunun ayarında en kötü kart düşünüyoruz. Aslında aklımda 5700XT var ama aşırı arttı fiyatlar. yavaş yavaş kovalayacağım bakalım.
  • 22-02-2021, 11:51:38
    #13
    mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam zaten 8Gb olacak en az. Aslında birileri ile değil de babam ben ve kardeşim ile yapacağız. Yani ortak vs durumları olmayacak.
    Ben de şu an da hali hazırda sistemimde Vega 56 var. Bu ve bunun ayarında en kötü kart düşünüyoruz. Aslında aklımda 5700XT var ama aşırı arttı fiyatlar. yavaş yavaş kovalayacağım bakalım.
    Hali hazırda bir şeyler yapıyorsanız yavaş yavaş başlayabilirsiniz. Ekran kartları düşer mi bilemiyoruz ya çıkarsa diye düşünerekten şimdiden bir yerden başlayabilirsiniz. Ama full kredi çekip girişmeyin diyebilirim.